beeteee

när jag kom till stallet så hade dom släppt ut hästarna på grönbete ! myysiiigt, alla såg så himla glada ut! :') julia var ute och red Oden på slingan då också, så jag gick med henne en bit. Sen tog jag in Punsch, och Julia skulle rida Dessy. Vi gjorde iordning dom och sen red vi dom på slingan. Punsch var jätte pigg, hehe. Men han har ju vilat i två dagar så det var ju inte så konstigt. Sen hoppade vi ett hinder i paddocken också, typ 70 cm. ponnyn var superduktig, men sen började han sprka bakut i galoppen och jag höll på att flyga av ett antal gånger haha.
Sen åkte Julia hem och då kollade jag på kaninungarna, så himla söta ! Tog in Litur sen och red han barbacka på slingan, klättrade lite nere i skogen där också.
Gick ut i hagen en stund och myste med hästarna sen också, har några dåliga mobilbilder också som jag lägger upp längre ner hehe.
Mamma hämtade mig sen för jag orkade inte cykla hem, vi åkte och köpte mjukglass och sen åkte vi till kvarnudden och badade.
imorgon har vi friluftsdag i skolan och ska gå typ en mil ..
men vi höörs, kraaaam.

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack, va glad jag blir av allt läsa sånna kommentarer som din :')

2011-06-09 @ 20:22:53
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0