en vecka kvar..

en vecka kvar till sommarlov nu! härligt. längrar as mycket nu, är verkligen trött på skolan..
men idag hade vi värsta chill dagen, typ nå frågesport på engelskan, rast i nästan tre timmar, bild i 15 min sen idrott och efter det musik i 20 min och sen slutade vi :) på rasten drog jag och mina fina vänner till konsum å köpte galss och sen låg vi på rampen och steeekte.
ingen aning om vad jag ska göra nu, ska kanske bada, hehe kallt !
imorgon efter skolan blir det iaf stallet, gå på promenad med bästa ponnyn och bara myysaaaa.
men vi hööörs, bye .

Kommentarer
Postat av: Anna

gud så fin han är :D

2011-06-10 @ 14:28:21
URL: http://guldponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0