måndag

börjar blogga igen nu, haha paus i tre dagar typ.
orkar inte skriva om dagarna som jag inte bloggat nått, har iaf vart i stallet varje dag. fick även reda på en väääldigt dålig nyhet om punsch, sabin & dessy ...
men igår sov iaf jenny och martina hos mig, suupeeer bääääst. sen idag så åkte vi till stallet, kollade på kanin ungarna när vi kom dit, typ 8 st tror vi att det är. så jääävla söta! fast dom är sötast när dom typ är 2 veckor och dom där är bara en dag typ :)
sen mockade vi och sånt, och tog in hästarna. punsch var jätte duktig och skötte sig för det mesta. några sparkar i galoppen bara, men annars gick det kanon bra faktiskt! hoppade ett hinder på typ 60 cm, och det märks verkligen vad det är han gillar!
han har blivit så himla duktig ponnyn, i vintras gick det knappt att rida honom..världens bästa kille detdär<3.
sen red vi oden, tindra och litur barbacka, vi bytte hästar med varann också så alla fick rida dom . red faktiskt tindra första gången efter att jag hade ramlat av henne idag också ! :)
imorgon är det skola igen, och det ska bli kul att träffa alla igen, speciellt sofie som jag inte har fräffat på två veckor nu .
men vi hörs imorgon, kraaaaaam .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0