soool, viind & vatteeeen

när jag vaknade i morse var jag jätte yr och hade ont i magen så jag knappt kunde andas..så jag skulle aldrig klara av att gå 12 km, så jag stannade hemma idag.
gick och la mig igen sen och sov till tolv typ och när jag vaknade hade jag inte nå ont längre, det var ju bra iaf :)
nu sitter jag här och har sjuukt tråkigt .. ska snart laga mat tror jag, men det kommer säkert inte gå att äta det haha.
drar till stallet vid halv fem, måste hämta lite saker där..julia kanske hänger med hem sen också :)
men vi hörs ikväll , kraaam .
titta på fina chocken, inte på mig !

Kommentarer
Postat av: martina hällberg

ÄLSKAR BILDEN SÅ JÄÄVLA HÅRT!!!!!!!<3

2011-06-11 @ 14:29:06
URL: http://martinahellberg.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

Åh va söta :)

2011-06-11 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0