stallet igår

åkte till stallet en stund igår, gick ut och hälsade på hästarna när jag kom dit och sen mockade jag och sånt. tog in punsch och borstade han i en timme typ, hehe. tänkte bara mysa lite med honom å så, men jag vart så himla sugen på att rida, så jag tvingade mig upp på han, hahah. ont gjorde det, iaf i traven. men det var det värt, för ponnyn var jätte duktig! nån liten bockning vart det men inte mer. satte upp ett litet hinder sen också, å jävlar vad han hoppade! hehe, men kul var det! :)
sen skrittade jag dessy barbacka på slingan, mysiigt. tog några extra varv nere i skogen också, och klättrade lite där. hon var jätte lugn, hon blev inte ens rädd för hundarna sen när vi red tillbaka som hon alltid brukar bli. duktig tjej<3.
världens bästa ponny, jag älskar dig punsch .





nyfiken ponny :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0