förlåt ..

..för världens sämsta uppdatering ! men jag har verkligen inte haft tid..
tänkte iaf att jag skulle skriva lite kort om dom dagarna jag inte har bloggat nått.
torsdag:
drog till stallet direkt efter skolan, tog in punsch och fixade han. red han i paddocken i 40 min typ. han gick jätte fint och lyssnade bra. han bockade en gång i galoppen men annars var han super bra !
sen red jag ut med josefin, hanna, åsa och johan. jag red sabin, vi red typ i skogen, upp för nått berg och sen ner till vattnet och badade. sabin stänkte ner hela mig också, hehe.
fredag:
åkte till stallet med julia efter skolan, red punsch en stund först. han var jätte bockig och drog sig hela tiden till tindra som julia red. höll på att åka av han några gånger också, men jag satt kvar iaf.
och sen sov julia här (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0