♥ helg

äntligen helg ! tycker att veckan har gått jätte segt..
var iaf i skolan idag, hände inget speciellt, vi kollar på en film på so:n nu "the budget list" , tycker att den är ganska bra faktiskt :) slutade vid två idag, skönt. var till stallet en snabbis sen och skötte pållarna, och efter det så har jag bara pluggat typ. nu sitter jag och kollar igeonom gamla bilder och filmer. hittade massa ovisade, så kanske gör en video av det sen å lägger upp, om någon vill se då ? :)
ska kolla på talang om en stund tror jag, och senare ikväll/natt åker jag med mamma till bollnäs och hämtar oscar från tranan.
imorgon ska jag till stallet med julia, tar med mig kameran då också, så kommer massa bilder då.
vi hörs senare eller imorgon, kraaam.
.
hittade den här bilden också..gud vad tiden går snabbt !
snart tre år sedan våran fina madicken lämnade oss..

Kommentarer
Postat av: Malin Jonsson

2011-05-22 @ 00:00:22
URL: http://Har ingen blogg. :)
Postat av: Malin Jonsson

madicken.. <3



gör en film! :D

2011-05-22 @ 00:01:04
URL: http://pponnygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0