idag

jag och julia drog till stallet vid tolv, fixade allt i stallet och sen gick vi ut till paddocken och byggde en liten bana. sen hoppade vi den med oden & dessy. dessy var jätte taggad ! men hon hoppade jätte fint iaf.
efter att vi hade ridit dom så kollade vi på kyklingarna i stallet, så jävla söta ! kommer kanske bilder på dom sen också, hehe.
red sabin sen, red flera varv i slingan först och sen hoppade vi i paddocken. det gick bra ett tag, men sen på ett hinder så vägrade han och jag flög rätt in i hinderstödet, och sen landade med ryggen rakt på det & slog i huvet i hinderstödet. fick sår på ryggen och as ont i huvet..
sen red jag tindra barbacka, jag och julia red på en äng. och så var brune (en hund) lös ute, och varken jag eller tindra märkte att han sprang emot oss, så när tindra märkte han så fick hon panik och skenade iväg, jag flög av och tindra klev på mig.. slog i huvet en gång till då också..sen när jag reste mig upp så var jag alldeles yr och det känndes som att jag skulle ramla ihop. är helt blå och svullen på benet nu också. stukade handleden då också, för jag tog typ emot mig med handen. smart !  johan fick iaf tag på tindra borta vid stallet. & det var nog sista gången jag satt på den hästen iaf.
tindra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0