måndag

hejsan. kom hem från skolan för ett tag sen, och jag klarade faktiskt båda proven, helt otroligt :o haha, men det var ju bra det iaf.
åkte inte till stallet idag, har ont i huvet och så måste jag plugga engelska. men imorgon är det inläsningsdag och jag är ledig, skönt ! blir kanske stallet hela dagen då.
nu ska jag snart äta och sen ska jag nog gå ut och hoppa med min tjocka kanin :') blir kanske lite bilder sen också.
och ikväll ska jag nog ut och cykla en sväng, men min lilla cykel..ååh, jag vill ha en ny! för jag kommer behöva cykla till stallet i sommar.
.
vet inte om jag ska göra en ny header eller inte, gillar den jag har men ändå inte..så vad tycker ni ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0